Aktuality

Kapacita KC

(OČ) 29.3.2021

Od dnešního dne zvyšujeme okamžitou kapacitu kontaktní místnosti na 4 osoby v daný okamžik a prodlužujeme možnost pobytu znovu na 60 min.


Provoz v období Vánočních svátků

(OČ) 23.12.2020

Provoz K centra a terénu se s výjimkou svátků 24. 12. (čtvrtek), 25. 12. (pátek) a 1.1. (pátek), kdy bude zavřeno, nemění.


Mimořádné opatření č. 8

(OČ) 7.12.2020

Od pondělí 7. 12. 2020 dochází ke změnám v poskytování služeb Kontaktního centra
- kontaktní centrum je otevřeno - otevírací doba se nemění

- doba pobytu v KC je stanovena na 45 min.

- v KC mohou být přítomni max. 2 klienti najednou, již není třeba se objednávat
- před vstupem do KC je klientovi změřena tělesná teplota bezdotykovým teploměrem, je-li vyšší než 37,5°C, klient není do KC vpuštěn, zajišťujeme zdravotnickou pomoc. Stejně tak není vpuštěna osoba, která je vlivem užití návykové látky v takovém stavu, že hrozí nedodržování aktuálních pravidel KC. Toto vyhodnocuje pracovník KC.

- trvá povinnost při příchodu si umýt a vydesinfikovat ruce, po celou dobu pobytu v KC mít na obličeji roušku (s výjimkou výkonu osobní hygieny) a dodržovat instrukce pracovníků

- poskytujeme znovu potravinový servis (konzumace možná pouze v kuchyňce)

- při kontaktu v terénu musí mít klient po celou dobu kontaktu na obličeji roušku

- výměnný program v KC poskytujeme přes okénko (kdykoliv v otevírací době, bez objednání)
- poradenství, soc. práci - poskytujeme osobně i vzdáleně po telefonu (po domluvě můžeme zavolat my vám), Skype, WhatsApp nebo e-mailu. Zvažte, zda je nutný osobní kontakt s pracovníkem. Pokud ano, je třeba se objednat.

- po dobu trvání nouzového stavu poskytujeme sociální služby v nezbytné míře s cílem zajištění ochrany života a zdraví osob


TATO OPATŘENÍ PLATÍ DO ODVOLÁNÍ


Mimořádné opatření č. 7

(OČ) 13.10.2020

Od úterý 13. 10. 2020 dochází ke změnám v poskytování služeb Kontaktního centra

- kontaktní centrum je otevřeno - otevírací doba se nemění
- doba pobytu v KC je stanovena max. na 30 min.
- v KC mohou být přítomni 2 klienti najednou, je třeba se objednat na konkrétní čas
- před vstupem do KC je klientovi změřena tělesná teplota bezdotykovým teploměrem, je-li vyšší než 37,5°C, klient není do KC vpuštěn, zajišťujeme zdravotnickou pomoc. Stejně tak není vpuštěna osoba, která je vlivem užití návykové látky v takovém stavu, že hrozí nedodržování aktuálních pravidel KC. Toto vyhodnocuje pracovník KC.
- trvá povinnost při příchodu si umýt a vydesinfikovat ruce, po celou dobu pobytu v KC mít na obličeji roušku (s výjimkou výkonu osobní hygieny) a dodržovat instrukce pracovníků
- při kontaktu v terénu musí mít klient po celou dobu kontaktu na obličeji roušku
- výměnný program v KC poskytujeme přes okénko (kdykoliv v otevírací době, bez objednání)
- poradenství, soc. práci - poskytujeme v tuto chvíli raději vzdáleně po telefonu (po domluvě můžeme zavolat my vám), Skype, WhatsApp nebo e-mailu. Zvažte, zda je nutný osobní kontakt s pracovníkem. Pokud ano, je třeba se objednat.
- po dobu trvání nouzového stavu poskytujeme sociální služby v nezbytné míře s cílem zajištění ochrany života a zdraví osob


TATO OPATŘENÍ PLATÍ DO ODVOLÁNÍ


Roušky

(OČ) 2.9.2020

Od 1. 9. 2020 je v našem zařízení opět povinné nosit roušky. Myslete na to, než se k nám vydáte.


Omezení provozu

(OČ) 3.8.2020

Ve dnech 4. - 7. 8. (úterý - pátek) bude K centrum otevřeno pouze pro výměnný program, krizovou intervenci, základní zdravotní ošetření a předem domluvené poradenské konzultace. Děkujeme za pochopení.


Opatření č. 6

(OČ) 10.6.2020

Od středy 10. června se vracíme k téměř původnímu rozsahu poskytování služeb
- vchod do KC je stále zezadu (vchod D)
- v KC může být přítomno znovu 8 klientů najednou
- před vstupem do KC je klientovi změřena tělesná teplota bezdotykovým teploměrem, je-li vyšší než 37,5°C, klient není do KC vpuštěn, zajišťujeme zdravotnickou pomoc. Stejně tak není vpuštěna osoba, která je vlivem užití návykové látky v takovém stavu, že hrozí nedodržování aktuálních pravidel KC. Toto vyhodnocuje pracovník KC.
- výměnný program poskytujeme již přímo v K centru (okénko je ale možné i nadále využívat)
- trvá povinnost při příchodu si umýt a vydesinfikovat ruce, po celou dobu pobytu v KC mít na obličeji roušku (s výjimkou výkonu osobní hygieny a konzumace potravin) a dodržovat instrukce pracovníků
- na objednání probíhá poradenství a sociální práce
- všechny ostatní služby již bez objednání
- v KC znovu poskytujeme potravinový servis, konzumovat potraviny je možné pouze u stolu v kuchyňce
- doba pobytu v KC se znovu zdlužuje na 60 min.
TATO OPATŘENÍ PLATÍ OD 10. 6. 2020 DO ODVOLÁNÍ


Mimořádné opatření č. 5

(OČ) 13.5.2020

Od středy 13. května opět rozšiřujeme rozsah poskytovaných služeb
- kontaktní centrum je otevřeno - otevírací doba se nemění
- je otevřena Kontaktní místnost
- doba pobytu v KC zůstává na 30 min., do té se nezapočítává čas strávený testováním na infekční choroby
- v KC mohou být přítomni 3 klienti najednou
- před vstupem do KC je klientovi změřena tělesná teplota bezdotykovým teploměrem, je-li vyšší než 37,5°C, klient není do KC vpuštěn, zajišťujeme zdravotnickou pomoc. Stejně tak není vpuštěna osoba, která je vlivem užití návykové látky v takovém stavu, že hrozí nedodržování aktuálních pravidel KC. Toto vyhodnocuje pracovník KC.
- trvá povinnost při příchodu si umýt a vydesinfikovat ruce, po celou dobu pobytu v KC mít na obličeji roušku (s výjimkou výkonu osobní hygieny) a dodržovat instrukce pracovníků
- výměnný program poskytujeme stále přes okénko
- v KC neposkytujeme potravinový servis
- většina služeb funguje již bez objednání
- poradenství, soc. práci - poskytujeme v tuto chvíli raději vzdáleně po telefonu (po domluvě můžeme zavolat my vám), Skype, WhatsApp nebo e-mailu. Zvažte, zda je nutný osobní kontakt s pracovníkem. Pokud ano, je třeba se objednat.
TATO OPATŘENÍ PLATÍ OD 13. 5. 2020 DO ODVOLÁNÍ


Mimořádné opatření č. 4

(OČ) 30.4.2020

Od pondělí 4. května opět rozšiřujeme rozsah poskytovaných služeb

- kontaktní centrum je otevřeno - otevírací doba se nemění
- na objednání probíhá poradenství a sociální práce + klienti ? uživatelé alkoholu a hráči se i nadále objednávají (především na hygienický. servis)
- všechny ostatní služby již bez objednání
- výměnný program poskytujeme stále přes okénko
- v KC neposkytujeme potravinový servis
- oba pobytu v KC zůstává na 30 min., do té se nezapočítává čas strávený testováním na infekční choroby
- v KC mohou být přítomni pouze 2 klienti najednou
- před vstupem do KC je klientovi změřena tělesná teplota bezdotykovým teploměrem, je-li vyšší než 37,5°C, klient není do KC vpuštěn, zajišťujeme zdravotnickou pomoc. Stejně tak není vpuštěna osoba, která je vlivem užití návykové látky v takovém stavu, že hrozí nedodržování aktuálních pravidel KC. Toto vyhodnocuje pracovník KC.
- trvá povinnost při příchodu si umýt a vydesinfikovat ruce, po celou dobu pobytu v KC mít na obličeji roušku (s výjimkou výkonu osobní hygieny) a dodržovat instrukce pracovníků
- poradenství, soc. práci - poskytujeme v tuto chvíli raději vzdáleně po telefonu (po domluvě můžeme zavolat my vám), Skype, WhatsApp nebo e-mailu. Zvažte, zda je nutný osobní kontakt s pracovníkem. Pokud ano, je třeba se objednat.
TATO OPATŘENÍ PLATÍ OD 4. 5. 2020 DO ODVOLÁNÍ




strana 1234